Particulier?
0
Sluiten

Categorieën

Filters
    Maak een selectie en voeg alles direct toe aan de winkelwagen
    Maak een selectie en voeg alles direct toe aan de winkelwagen

      Klantenservice

      Neem contact op

      * Verplichte velden

      Veelgestelde vragen

      1.1 Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

      U kunt bij Directscherm alleen met een zakelijk account een bestellingen plaatsen. 
      Heeft u nog geen zakelijk account bij ons? Dan kunt u zich via onze site aanmelden. Ons team zal vervolgens de aanmelding beoordelen en goedkeuren. Zodra uw aanmelding is goedgekeurd kunt u bij ons bestellingen plaatsen. Wilt u graag meer informatie over onze producten/werkwijze? Neem dan gerust telefonisch contact met ons op zodat wij u zo goed mogelijk kunnen helpen. U kunt ons bereiken op tel-nummer: 053-5369988.

      1.2 Wat is de status van mijn bestelling?

      Bij DirectScherm streven wij er altijd naar dat om uw bestelling dezelfde dag nog te verzenden. U ontvangt per e-mail altijd een Track & Trace code om uw pakket te kunnen volgen. Mocht uw bestelling onverhoopt toch vertraagd zijn, dan zullen wij dit te alle tijde doorgeven aan u. Heeft u vragen over uw bestelling? Bel ons gerust op 053-5369988, dan zal één van onze medewerkers u te woord staan. Wij zijn voor bestellingen ook bereikbaar via WhatsApp. Heeft u een vraag over een bestelling? Stuur dan een bericht naar DirectScherm Bestellingen: 06-20506657, en we zullen uw vraag of opmerking z.s.m. behandelen.

      1.3 Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

      Uw bestelling wijzigen of annuleren kan alleen als uw bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Bel ons z.s.m. om uw bestelling te wijzigen of annuleren op tel-nummer: 053-5369988. Is uw bestelling al wel verzonden? Dan kunt u deze weigeren aan de deur of retourneren via het Retourformulier.

      1.4 Hoe wijzig ik mijn bezorgadres?

      Bent u bijvoorbeeld verhuisd en wilt u het bezorgadres in uw account wijzigen? Dat kan! Ga in uw DirectScherm-account naar het kopje 'gegevens'. Hier past u uw bezorg- en factuuradres eenvoudig aan.

      1.5 Er is iets misgegaan met mijn bestelling, wat nu?

      Is er iets verkeerd gegaan met uw bestelling of bent u niet tevreden over een bepaald product? Wij betreuren het ten zeerste dat er iets is mis gegaan met uw bestelling en zullen uw klacht z.s.m. in behandeling nemen. U kunt ons ook telefonisch bereiken op tel-nummer: 053-5368899 dan zal één van onze medewerkers uw klacht in behandeling nemen. Ook zijn wij bereikbaar via WhatsApp. Heeft u een vraag voor onze Klantenservice? Stuur dan een bericht naar DirectScherm Klantenservice: 06-20506766, en wij zullen uw vraag of opmerking z.s.m. behandelen.

      Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »